blubbo

Alla inlägg under mars 2013

Av Strumpor & Gafflen & Gabbe - 3 mars 2013 15:05

Nu kan jag tydligen logga in, hatar när det blir sådär.

men nu är jag inne och har super söta looks.

Lyssnar på Olly Murs TROUBLEMAKER, asså den är bäst juee.

Nu ska jag logga in och dansa moonwalk. 


Jag ville döda mig själv när ja och strumpor hade kul.

Jag garva ihjäl mig irl och typ såhär -------->    


SMILEYN VAR LITE ÖVERDRIVET, men typ..haha.


HEJDDÅÅ GABBE FLABBBBB.


Av Strumpor & Gafflen & Gabbe - 3 mars 2013 10:56

ALLTSÅ NU NÄR JAG SKULLE LOGGA IN PÅ GTHOTEL DÅ KUNDE DET INTE HITTAS.

DAMPAR HEMMA NU, BAJSKÖRV.

VILL VARA INNE PÅ GTHOTEL & KOLLA OM STRUMPOR/ROSELIA HAR LOGGAT IN.

JUSTE ÄLSKAR OLLY MURS TROUBLEMAKER.

LYSSNAR PÅ DEN NU, CHIAOOO   


/GABBE

Presentation


Den här bloggen handlar om blubbo.se,blubboär ett retro och ett retro är ett retro!
Den här bloggen drivs & ägs av två helt vrickade tjejer o en kille som skriver om helt oseriösa saker!
CIAO BIATCHES! :3

Fråga oss :3

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards